the-canadian-adventure.reismee.nl

Een nieuwe vordering?

Hoi hoi

Wat leuk dat jullie weer op mijn blog zijn. Ik ben inmiddels een paar weken verder en ben inmiddels iets wijzer geworden. Toen ik alles had ingeleverd een paar weken geleden kreeg ik zo een twee weken geleden een mailtje dat het pakket naar Canada toe was gestuurd. Vanmiddag heb ik weer een mailtje ontvangen van Travel Active.

Na vijf weken wachten heb ik dus eindelijk een mail ontvangen met misschien wel het verlossende antwoord. Gelukkig bracht deze mail mijn goed nieuws en ben ik geselecteerd voor het Summer School Programma in Canada en vertrek ik deze zomer daarheen.

Ik houd jullie verder nog op de hoogte en als jullie nog tips hebben laat het mij gerust weten. Wil je meer op de hoogte worden gehouden en een mail krijgen wanneer ik iets nieuws heb geplaatst vul dan je e-mail adres in in het desbetreffende vakje.

Tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

Ineke Witteman

Gefeliciteerd, wat een goed bericht. Na vijf wachten gaat het toch gebeuren van de zomer.
Het zal een spannende tijd worden de komende maanden, examen de voorbereidingen van de reis , vakantie en denk nog veel meer.
Een knuffel en we spreken elkaar.

Ineke Witteman

na vijf weken wachten.

Leo Witteman

Hoi Anouk,
Na een toch wel lange wachttijd of je aanvraag voor je Canadese taalreis wordt goedgekeurd , is er nu toch duidelijkheid. Het gaat door!!! Nu kan je je focussen om het eindexamen van de HAVO in goede banen te leiden. Als dat is afgewikkeld met een papiertje waar "GESLAAGD" op staat , dan kan je de rugzak voor de Canadese reis in gaan pakken. Fijn dat de ingeslagen weg ook positieve vruchten afwerpt.
Ik hoorde van je Mam dat de stagedag in Almere afgelopen woensdag ook een leerzame dag is geweest.
Voor nu proficiat met de resultaten , sluit ik af met spannende groeten van Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active