the-canadian-adventure.reismee.nl

Een nieuwe stap

Hey,

Leuk dat jullie weer eens een kijkje nemen op mijn blog. Ik heb inmiddels een nieuwe stap gemaakt in de richting naar Canada om summer school te volgen. Inmiddels had Travel Active mij 2 mailtjes gestuurd. In de eerste mail moest ik aangeven van wanneer tot wanneer ik wil meedoen met het programma. Inmiddels heeft Travel Active gevraagd aan hun partner in Canada of ze een plekje voor mij willen reserveren vanaf 5 juli tot en met 25 juli.

In de 2e mail kreeg ik een link wat mij door verwees naar de inschrijvingsprocedure van hun partner in Canada. Het wordt een beetje saai als ik alles ga vertellen over de inschrijving, maar ik kan je het wel beknopt samenvatten. In de inschrijvingsprocedure wordt er onder andere gevraagd naar je gegevens, je hobby's, je ziektes, wanneer je wilt, of je goed ben in Engels etc... Daarnaast moest ik ook een klein fotoalbumpje doorsturen en moest ik een hele brief opstellen waarom ik naar Canada wil en waarom ik mijn Engels wil verbeteren.

Alles was goed verlopen, maar ik had toch een klein probleempje. Ik had nog geen paspoort, maar door een spoedprocedure heb ik toch nog mijn paspoort op tijd gekregen. Nu is het verder afwachten tot ik een reactie krijg.

Groetjes,

Anouk

Leo Witteman

Als ik het goed lees vragen de instanties je het hemd van je lijf. Maar als dat naar acceptatie leid moet dat dan maar.
Leo

Ineke

Spannend ,weer een stapje verder.
Dat ze alles van je willen weten dat zal er wel bij horen . Succes.

Ineke

Een mooie foto van je aanmelding.