the-canadian-adventure.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hoi hoi en welkom op mijn Reisblog,

Waarschijnlijk zullen vele van jullie denken ´Wat is dit en wat moet ik hiermee?'. Dit is een blog en ik zal hier de voorbereidingen, maar ook grotendeels mijn ervaringen beschrijven. Ik heb na maandenlang nadenken en verschillende overwegingen eindelijk een keuze gemaakt. Ik heb mij "eindelijk" ingeschreven om summerschool te volgen in Canada! Het is de bedoeling dat ik van de zomer 3 weken naar Canada ga. Het is nu waarschijnlijk nog wachten op mijn acceptatie.

Ik heb het blog the-canadian-adventure genoemd, vanwege dat dit mijn eerste reis alleen is. Niet helemaal alleen natuurlijk, maar met een organisatie. Zoals ik hierboven al heb geschreven heb ik dus vandaag de definitieve keuze gemaakt om naar Canada toe te gaan en heb ik mij dus ingeschreven bij Travel Active. Ik zal een nieuw berichtje plaatsen als ik verdere informatie heb gekregen.

Voor de rest kunnen jullie hier foto's bekijken, maar ook verhalen van mijn belevenissen lezen. Daarnaast kunnen jullie als het goed is mij ook volgen via een kaart en hierop zien jullie waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog the-canadian-adventure en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je in ieder geval met me meereist!

Groetjes,

Anouk

Reacties

Reacties

Diana

Succes met alle voorbereidingen!!

Ineke

Geweldig, goeie keus. Succes met de voorbereidingen.

Leo

Ik ben trots op je besluit. En uiteraard succes met de voorbereidingen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active